Hemmagjord pizza och brädspel!

Kom hem från några vänner för en stund sedan, jag och pojkvännen blev bjudna på hemmagjord pizza och så spelade vi lite spel, hetast i vänskapskretsen just nu. Fått riktig merssmak och spelat otroligt mycket under hösten. I morgon skall det packas och åkas till GBG, skall bli riktigt skönt att få komma igång med skolan igen. :) Nervöst och pirrigt att börja på ny skola med nya männiksor men det skall säkert gå bra! Hoppas att min förkylning lättar lite snart så att jag kan andas och sova gott på nätterna. Det räcker med att jag blir kissnödig 74 gånger, drömmer konstiga och vilda drömmar, har svårt att bestämma vilken sovställning jag skall ha (sover vanligtvis på mage men inte lika skönt nu konstigt nog)eller drabbas av akut svält och måste ÄTA. Godnatt och sov gott... (Jag skall snart göra ett försök!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0