Avatar!

Nyss hemkommen från en av de bästa filmerna jag någonsinn sett, har varit på Avatar idag. Full salong trots att premiären var för ett bra tag sedan!
Vill gå å se New Moon med, har ju inte kommit iväg på den än. Sherlock Holmes också, bio ja.. det kan man väll aldrig få för mycket av!

Annars har dagen varit lugn, slappat och lagat lite mat. Blev inget IKEA, gravida jag fick "snöovädersnojan" efter att ha läst aftonbladet och tittat på väderleksrapporten. Har ju inte längre bara mig själv att tänka på!
När vännerna åkte iväg kröp jag ner i sängen och käkade upp min färdkost, en chokladbit och somnade om! Gött var det! Är trött dygnet runt nu mera... sova är riktigt skönt!

Ska lägga upp en ny magbild! See Yaa.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0