Tiden bara rinner iväg...

Jag har haft det mkt bra sedan sistens.. I helgen umgicks vi med mina tre kusiner med partners vid olika tillfällen. Det är kul när man har släktingar som är i ens egen ålder och som man faktiskt umgås med som kompisar. Min ena kusin har kommit hem tillsverige efter närmare fyra månaders resande så det är kul att ses igen, det hände ju en hel del när hon var borta.. Graviditet och förlovning, hade ju en del att prata om! :) I lördags var vi bjudna till min andra kusin och hans flickvän på umgänge och massa middag.. Mums filibabba vad grejer det fanns. Det bjöds på sallad med allt önskvärt i skälar så att man kunde plocka ihop vad man ville ha! Gott var det :) Kusinen som vart utomlands var också med oss och följde sedan med hem till mig och pojkvännen för att sova över. På söndagen vaknade vi av en underbar frukost, kusinen hade dukat fram och vi blev riktigt överaskade.. Uppskattades verkligen, det händer ju inte varje dag precis! Sedan ringde kusin nummer tre och bjöd hem till umgänge vi målade tavlor med oljefärg. Riktigt längesedan vi hittade på något "pyssligt" nu, det brukade ske typ jämt när vi var små. Ja, vi är en stor släkt och vi har kontakt med varandra vilket är jätte roligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0