sjuk, plugg, sjuk, plugg och så har det fortsatt! BLÄ!

Hallå..
Här har det inte vart mycke aktivitet på ett tag nu..
Har legat sjuk och har endast tagit mig upp ur sängen för att tillbringa hela dagarna i biblioteket, fullt upp med massa plugg och åter plugg. Kompletteringar som skall vara klara för att få något CSN och fortsätta plugga den nya kursen, livet på Högskolan är underbart! ;) Eller?

Jaja, slut-tjatat om tråkigt plugg! 
I helgen skall jag och älsklingen ner till GBG och hälsa på hans familj blir ut å käka gott och sen antingen bowling eller fem-kamp på Liseberg!
Ska bli trevligt! Längesen vi hälsade på dem nu!

Nästa vecka skall jag vara barnvakt åt lillasyster yster! ska bli roligt, hon är min lilla solstråle!
Mamma och pappa åker ivägg till utlandet för att ta en skön och välbehövlig semester. Å ved jag är avunssjuk på dem!

Lägger upp lite från boken snart!

vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0