Barnvakt hela veckan, drömmar om en strand, pengar eller att POÄNGEN registrerats!!!

Hej hej..
Nu gick det så där låååååång tid innan jag uppdaterade igen..
Jag vet inte vad det är som händer men tid flyger ivåg. Jag satt nyss och sa at det var den 1 september på en stol i skolan å nu har veckor gått sen dess.. något knas är det!

Jag har haft så mycket att göra, mest tid har gått till att få ordning på plugget och jag är ikapp!
Ibland älskar jag mig själv! haha.. är så nöjd!!!

Denna veckan är jag barnvakt å systern. Mamma och pappa är utomlands och roar sig! verkligen kul för dem!
Jag vill med ligga på en strand, dricka drinkar med paraply i och jobba på en snygg solbränna till höstrusket!

Väntar på att mitt cns skall komma igång! då skall jag köpa nya höstkläder och skor!!! älskar att shoppa och det var längesedan nu! skall belöna mig själv riktigt ordentligt när csn landar på kontot och njuta av att studierna är klara! eller ja, jag är i kapp med dem där ja borde vara!

yeh, yeh! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0