Väntar på mitt vitlöksbröd..

Är sjukt sugen på ett vitlöksbröd nu, ligger i ugnen och sprider sin lukt över hela lägenheten!
Skall snart få sätta tänderna i det! ;)

HÄNT SEDAN SIST:

-Köpt klart alla julklappar, hoppas att alla blir nöjda! :D

-Inhandlat en julgran på OKQ8 kl 23.37 i onsdags, släpade den hem genom stan. Någon skrek efter mig och frågade var jag hade snott granen! Förstår att detta såg misstänkt ut!

-Träffat ett brudgäng och haft SATC. kväll utan cosmopolitan för min del. Berättade för dem att jag var gravid (några visste, de andra blev överaskade).

-Ringt mitt brudgäng från min hemort! (gymnasiegänget) och informerat dem om graviditeten! De skrek högt av förtjusning! Först i församlingen!

-Legat och funderat på vem/vilka som skall bli näst i den BabyBoom jag hoppas att jag startat (vore kul om någon av er skaffade smått!) Syskon? Släkting? Tjejkompis? Killkompis?

-Hunnit att måilla 47000 gånger samt hunnit tro att jag inte ätit på två år och att jag håller på att svälta ihjäl 47000 gånger!

-Tänkt massor på min BEBIS. Hur ska det bli? Kille eller Tjej? Är mitt barn friskt? Finns du verkligen där inne? Har du två armar? Vad ska vi döpa dig till? Vem kommer du att se ut som? Hoppas att du får pappas fina ögon eller mina fina ögen eller bara du kommer ut oskadd! Jag älskar dig fast vi aldrig möts!

-VI HAR FÖRLOVAT OSS! 16 december 2009 small det! Jag älskar dig min prins, du kommer att bli en bra pappa!

Dags att ta en tugga av mitt vitlöksbröd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0