Förkyld, illa-mående och julstämning!

Sitter uppe nu och kan inte sova, har verkligen försökt! Jag har mått illa hela kvällen och det har inte slutat än. USCH! Jag har haft en så tråkig dag idag, har haft ont i huvudet och känt mig allmänt trött och dålig, håller på att bli förkyld tror jag. :/

Vaknade i allafall upp med snön idag, riktigt mysigt känns genast lite mera juligt! Inte långt kvar till julafton nu inte! Tiden går ruskigt fort... Jag har i allafall handlat klart nästan alla julklappar!
Funderar på om jag skall lägga upp en första liten magbild, måste ju testa nya kameran! Är lite pluffsig och dan, ser mera lönnfet ut än gravid, men den fina "gravidmagen" kommer nog att dyka upp om inte allt för lång tid!

Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0