Baka en kaka..

Idag har jag och pojkvännen städat och tvättat här hemma, skönt att ha lite rena kläder igen! :P
Efter allt slit orkade vi inte laga mat nån av oss så vi testade en ny för oss Thia-restaurang. Var mycket gott så dit kommer vi verligen att återvända, nära och bra ligger den också, förstår inte varför vi väntat tills nu med att testa den!

Har ägnat resten av kvällen åt att baka en gudomligt god nougatkaka, min farmor brukade alltid ha dessa hemma. Hittade ett bra recept på internet som ja följde. Fick dock göra två satser för att täcka min långpanna som jag har hemma. Rekomenderas att baka om man gillar nougat och att baka förståss! :)

Länk till receptet:

http://www.kokaihop.se/recept/nougatkaka-2

Så här fina blir dem, bilden är från hemsidan jag länkat till ovan. Min kamera är tyvärr trasig.



Kommentarer
Postat av: f

hehe okej, smart ;]

2009-12-14 @ 00:48:53
URL: http://feliciaholmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0