Tack!

Jag tänkte passa på att tacka min pojkvän som har hjälpt mig att fixa till min blogg. Gillar min logga! :D
Pussar till dig älskling! <3

kika gärna in på denna hemsida, där finns en del bra tips, hemsidan har jag hört riktas om kommer även snart att uppdateras, wait for it!

www.internet-pengar.com

Känns skönt att ha lagt upp ett litet avsnitt ur min bok som jag har planer på att fixa någongång i framtiden.

Boken har jag valt att skriva mest för egen del, reda ut en del saker som hänt i livet. Kan också vara rolig att ha i framtiden när jag bor på ålderdomshemmet, kan jag läsa om mina bra och dåliga stunder i livet! Najs!


Har för avsikt att publicera något stycke då och då. Vill också passa på att tala om att boken kommer att vara skriven ur min synvinkel, alla uppfattar ju inte allt riktigt på samma sätt! :)

hittar jag andra roliga ideér eller något smaskigt recept så delar jag säkert med mig av detta på bloggen!

Kul att du tittade in!

/kramar



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0